Oferta
Piszesz książki, jesteś wydawcą? Zleć nam wykonanie redakcyjnej obróbki tekstu – Twoim wypowiedziom nadamy językowego blasku. Może stawiasz pierwsze kroki w niezmierzonym świecie biznesu? Dla Ciebie napiszemy profesjonalne teksty na stronę WWW zapewniające wysoką konwersję.
Jako agencja copywriterska i redakcyjna proponujemy pełen wachlarz usług językowych. Jeśli chciałbyś uzyskać wysokiej jakości korekty tekstów lub szukasz dobrych copywriterów piszących teksty na zamówienie, zapraszamy do współpracy. W co mierzymy?

korekta tekstu
- poprawienie błędów interpunkcyjnych i ortograficznych;
- poprawienie błędów gramatycznych (składniowych – związanych z budową zdań, i fleksyjnych – dotyczących odmiany wyrazu);
- poprawienie błędów leksykalnych (związanych z niewłaściwym użyciem wyrazów).
zapoznaj się z cennikiem »

redakcja tekstu
- poprawienie błędów interpunkcyjnych i ortograficznych;
- poprawienie błędów gramatycznych;
- poprawienie błędów leksykalnych;
- poprawienie błędów stylistycznych;
- sygnalizacja dostrzeżonych niejasności, skrótów myślowych, błędów merytorycznych.
zapoznaj się z cennikiem »

copywriting
Oferujemy możliwość napisania typologicznie zróżnicowanych wypowiedzi: zarówno tekstów szablonowych, odzwierciedlających normatywne wskazania, jak i twórczych, niestandardowych. Są to m.in. artykuł informacyjny, artykuł reklamowy, wpis na blog, newsletter, tekst na stronę WWW, przemówienie, sprawozdanie, ebook/tutorial. Jesteśmy otwarci na realizację wszelkich interesujących projektów.
zapoznaj się z cennikiem »

szkolenia
Obecnie oferujemy warsztaty z kultury języka polskiego:
» Poprawna polszczyzna na co dzień (5 lub 10 godzin)
Teksty wolne od błędów językowych nie tylko odbierane są przychylnie ze względów estetycznych, przede wszystkim – zwiększają siłę perswazji, stanowią jeden z istotnych elementów skutecznego kreowania wizerunku. Warsztaty adresowane są do wszystkich osób, które chciałyby podnieść kompetencje językowe, przede wszystkim: dziennikarzy, urzędników, nauczycieli, rzeczników prasowych, copywriterów, pracowników drobnych przedsiębiorstw i korporacji.
Proponowany plan dwudniowych warsztatów:
9.00–10.30 (1,5 godziny)
- Savoir-vivre skutecznej komunikacji: jak mówić i pisać tak, by ludzie nas słuchali.
- Pojęcie poprawności językowej i skuteczności językowej.
- Pojęcie normy językowej: norma wzorcowa i norma użytkowa (potoczna, profesjonalna, regionalna).
- Kształtowanie (się) normy językowej. Uzasadnione odstępstwa od obowiązującej normy.
10.30–10.45 – przerwa kawowa
10.45–12.15 (1,5 godziny)
- Pojęcie błędu językowego.
- Rodzaje błędów językowych: a) błędy ortograficzne i interpunkcyjne – związane z pisownią; b) błędy składniowe – związane z budową zdań; c) błędy fleksyjne – związane z odmianą wyrazów; d) błędy leksykalne – związane z niewłaściwym użyciem wyrazów; e) błędy słowotwórcze – związane z tworzeniem wyrazów; d) błędy stylistyczne – związane ze stylem.
12.15–13.00 – przerwa obiadowa
13.00–15.00 (2 godziny)
- Rozpoznawanie błędów językowych w różnych typach tekstów.
- Jak samodzielnie rozwijać kompetencje językowe? Gdzie szukać wiadomości na temat obowiązującej normy? Omówienie zawartości dostępnych na rynku słowników poprawnościowych i poradników językowych. Internetowe poradnie językowe.
Rozkład zajęć taki sam jak pierwszego dnia. Zagadnienia dobierają Państwo sami, mając na uwadze swoje aktualne potrzeby:
Proponujemy następujące tematy:
- cechy polszczyzny urzędowej (bezosobowość, precyzyjność, szablonowość, kategoryczność);
- warianty polszczyzny urzędowej (styl kancelaryjny, prawny i prawniczy);
- powszechne błędy powielane w tekstach urzędowych (usterki leksykalne, składniowe, ortograficzne oraz interpunkcyjne);
- analiza poprawności wybranych gatunków mowy (np. e-mail, podanie, sprawozdanie);
- odmiana imion i nazwisk;
- odmiana nazw miejscowych;
- cechy stylu dziennikarskiego;
- cechy stylu publicystycznego;
- kreatywne środki językowe;
- kreatywność językowa w tekstach dziennikarskich;
- techniki tworzenia dowcipów językowych;
- rodzaje przemówień (agitacyjne, okolicznościowe, informacyjne);
- przygotowanie wystąpień publicznych;
- wygłaszanie wystąpień publicznych;
- przejawy grzeczności językowej w różnych typach relacji społecznych;
- środki językowej perswazji;
- niewerbalne środki komunikacji.
Spis zagadnień możemy rozszerzyć, biorąc pod uwagę Państwa propozycje. Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie co do formy i treści warsztatów.
Zajęcia odbywają się w Łodzi, przy ul. Rzgowskiej 17A.
zapoznaj się z cennikiem »
Naszym Klientom proponujemy okresowe promocje na realizację zleceń związanych z redagowaniem i pisaniem tekstów na zamówienie. Aktualnie 10-procentową obniżką objęte jest pisanie tekstów na strony WWW. Promocyjna cena obowiązywać będzie do 30 października 2016.